Si comel molek anak perempuan Che Ta, Aaisyah Dhia Rana menjadi tumpuan para peminat apabila memuat naik video ucapan hari jadi.

Dengan telatahnya yang bijak dan wajah yang comel, warga IG sangat teruja dengan gayanya memberi ucapan kepada dua selebriti tersohor iaitu Erra Fazira dan Neelofa.

Di dalam video pertama Aaisyah mengucapkan selamat hari lahir buat Erra Fazira siap dengan baju dan tudung merah di samping cermin mata yang sangat besar.

 

View this post on Instagram

 

Assalamualaikum aunty @errafazira … Happy Birthday to u , muah 💋 😘 . #aaisyahdhiarana #feb2019

A post shared by AAISYAH DHIA RANA (@aaisyahdhiarana111) on

 

Terbaru, Aaisyah juga membuat video ucapan hari lahir buat Neelofa. Di dalam video tersebut Aaisyah siap sebut Hajah Neelofa dengan wajahnya yang sangat comel.

 

View this post on Instagram

 

Assalamualaikum Hajjah @neelofa .. Happy Birthday to you.. muah 💋 😘 . #neelofa #aaisyahdhiarana #feb2019

A post shared by AAISYAH DHIA RANA (@aaisyahdhiarana111) on

Rata-rata peminat memberikan pujian kepada anak perempuan Che Ta ini dan ada yang menonton berpuluh-puluh kali tanpa jemu.

Komen Peminat:

saidah.ibrahim

  • Mana Hajjah @neelofa tak jawab lagi ni? Comel sgtlah @aaisyahdhiarana111 ni. Tgk berpuluh2 kali pun x jemu.

erniesue

  • @juniieejune amboi ecahhh nieeee

you_me_tupperware

  • Hihi

norsinarnasir

  • Alolololo cantiknya mek ecah ni comel angat2 eeehhhhhh

khaitiger_

  • Adik ni comel

yantimainora69

  • Mashaa Allah Cantik nya

nsha_zlkfli

  • pergh kecik kecik dah lawa . akak sampai skrg x reti pkai blusher dik .. hmn @zxty_mxhd ..

hayati17482

  • Comeinya dia….jelingan manja kat auntie lofa

avaintanss23

  • perfect

maya_suhaili

  • comey

zxty_mxhd

  • @nsha_zlkfli cehhh xreti konon

aleezaleez

  • Xjemu tengok aishah…sejuk.mata memandang

halimahmad_

  • cute nya

matehtip09

  • Haha tomey wehhh….kecek mcm mek siam

aszzera_beauty

  • Comel sangat…

elnora.my

  • Ecah cuba nyanyi lagu si nopa

maryamkhalilah90

  • Hoho..cute

sz.nza

  • nape la comey sgt ni.. hahaha

boboayeen

  • Cutenya echa
"If you cannot do great things, do small things in a great way." Napoleon Hill.