Rita Rudaini yang sudah menjadi ibu tunggal selama 6 tahun nampaknya sudah lali dan biasa menjaga anaknya sendiri.

Terbaru, menerusi satu posting di Instagram, Rita memuatnaik gambar anaknya yang sedang sakit dikatakan demam Influenza B.

 

View this post on Instagram

 

Tq mak ngah @cik_ala117 n kakak eisya @batrisyiaasrin tolong jaga adik bila mommy kena g shooting…❤️

A post shared by Rita Rudaini (@ritrud727) on

Ramai netizen yang bertanyakan tentang bekas suaminya malah ada yang ‘tag’ keluarga bekas suami.

Rita yang agak kurang selesa dengan perkara itu meminta netizen supaya tidak tag mana-mana orang yang tidak berkenaan dengan keluarganya.

Yg xberkenaan dgn family sisturr xyah la tag….family sisturr hidup lagi..ramai n baik2 smua penyayang,caring …lg pon sisturr n ank2 dah bertahun survive sendiri tanpa simpati org lain…alhamdulillah,elok je hidup kami 3 beranak..xde sampai nak mintak sedekah kt org.. family sisturr sgt bertanggungjwb n penyayang….xyah tag org yg xde kena mengena dgn family sisturr …mcm ler anak2 sisturr ni daif sgt….elok je dorg membesar tanpa BAPAK n sewaktu dgn nya…jd manusia jugak

 

"Your favorite story, whatever it might be, was written for one reader." Brian Bloom, 5 to 7.